KURUMSAL
ÖĞRENCİ
AKADEMİK
İDARİ
ARAÅžTIRMA
HIZLI ERİŞİM
Ekim
Felsefe Toplantıları-8
Hepimiz, ya erkek ya da diÅŸi olarak dünyaya geliriz. Bu bizim tercihimiz deÄŸildir. Ama daha sonra, aileden baÅŸlayan, okulda, iÅŸyerinde ve en genel anlamda toplumda “erkeklik” ve “diÅŸilik” rollerimizi (toplumsal cinsiyetimizi) öÄŸrenmiÅŸ oluruz. Birincisi biyolojik, ikincisi ise tamamen kültüreldir ve sonradan öÄŸrenilir. Bu yüzden, “iyi kadın”, “aile reisi” veya “uslu çocuk” gibi kavrayışlar, toplumsal olarak inÅŸa edilir.
Yer: Sosyal Bilimler Enstitüsü/Toplantı Salonu
Tarih: 21.10.2010
Saat: 15:30
Doç. Dr. Yusuf ÅžAHİN
Sosyal Bilimler Enstitüsü Müdürü