Temel Standartlar |
TS.2.1.1. Yapısı ve kullanılan öğretim yöntemleri, programın geneli ve evrelerine göre açıklanmış ve tüm bileşenlerle paylaşılmış, |
TS.2.1.2. Öğrenen merkezli eğitim uygulamalarını her evrede içermiş, |
|
TS.2.1.3. Yatay ve dikey entegrasyonu sağlamış, |
|
TS.2.1.4. Seçmeli programlar ve bağımsız çalışma saatlerine her evrede yer vermiş, |
|
TS.2.1.5. Üçüncü basamak dışındaki sağlık kurumlarında ve toplum içinde gerçekleşen eğitim etkinliklerini içermiş, |
|
TS.2.1.6. Programda yer alan uzaktan eğitim uygulamaları, programın yeterlik/ yetkinlik/kazanımlarıyla uyumlu olacak şekilde tasarlanmış ve işleyişi yönerge çerçevesinde tanımlanarak uygun donanım, alt yapı ve insan gücü desteğiyle gerçekleştiriliyor olmalıdır. |
Gelişim Standartları |
GS.2.1.1. Eğitim programının entegrasyonuna davranış ve insan bilimleri ile sosyal bilimleri dahil etmiş, |
GS.2.1.2. Öğrencilerin tıp eğitiminin erken dönemlerinde hasta ve toplumun sağlık sorunlarıyla karşılaşmasını sağlamış, |
|
GS.2.1.3. Topluma dayalı eğitim etkinliklerine bütün evrelerinde yer vermiş, |
|
GS.2.1.4. Seçmeli derslere her eğitim yılında yer vermiş, |
|
GS.2.1.5. Öğrencilerine sürekli mesleksel gelişim ve yaşam boyu öğrenme tutumu kazandırmayı hedefleyen bileşenler ve etkinlikleri içermiş, |
|
GS.2.1.6. Alan dışı seçmeli derslere yer vermiş olmalıdır. |
Temel Standartlar |
TS.2.2.1. Program yapısına uygun şekilde, her düzeydeki amaç ve hedefler doğrultusunda, yıllara/program evrelerine göre düzenlenmiş, |
TS.2.2.2. Güncel Ulusal Çekirdek Eğitim Programına (UÇEP) uygunluğu sağlamaya yönelik çalışmalar yapılmış, |
|
TS.2.2.3. Davranış ve sosyal bilimler ile tıpta insan bilimlerine ilişkin uygulamalara yer vermiş, |
|
TS.2.2.4. Bilimsel ilke ve yöntemleri kullanarak analitik, eleştirel düşünme ve değerlendirme, problem çözme, karar verme gibi becerileri geliştirecek öğrenme fırsatları sağlamış, |
|
TS.2.2.5. Öğrencilerin bilimsel araştırmalara katılımını destekleyecek ve araştırma yapma deneyimi kazandıracak öğrenme fırsatları sunmuş, |
|
TS.2.2.6. Ekip çalışması anlayış ve becerilerini kazanmaya yönelik fırsatlar sağlamış, |
|
TS.2.2.7. Öğrencileri mezuniyet sonrası eğitim ve çalışma koşullarına hazırlayacak uygulamalara yer vermiş, |
|
TS.2.2.8. Sosyal sorumluluk alabilecekleri proje ya da eğitim etkinlikleri planlamış olmalıdır. |
Gelişim Standartları |
GS.2.2.1. Kanıta dayalı tıp uygulamalarına yer vermiş, |
GS.2.2.2. Öğrencilerin elektronik hasta bilgi yönetimi ve karar destek sistemlerini öğrenmesi ve deneyim kazanmalarına olanak sağlamış, |
|
GS.2.2.3. Öğrencilere sağlık hizmet sunumunda meslekler arası bir bakış açısı kazandırmış uygulamalara yer vermiş olmalıdır. |