FAKÜLTE
AKADEMİK
EĞİTİM
İDARİ
ARAŞTIRMA
Temel Standartlar |
TS.1.1.1. Fakültenin sosyal yükümlülüklerini dikkate alarak belirlenmiş |
TS.1.1.2. Eğitim, araştırma ve hizmet öğelerini ayrı ayrı içerecek şekilde düzenlenmiş |
|
TS.1.1.3. Geniş katılım ile tanımlanmış, fakülte ve toplumla paylaşılmış olmalıdır |
Temel Standartlar |
TS.1.2.1. Hekimin toplumdaki rol ve sorumluluklarını yerine getirmesine yönelik mezuniyet hedefleri/ yetkinlikleri/yeterlikleri/kazanımlar şeklinde, Türkiye Yükseköğretim Yeterlilikler Çerçevesine uyumlu biçimde, Ulusal Çekirdek Eğitim Programı göz önüne alınarak tanımlanmış, |
TS.1.2.2. Yıllara / program evrelerine göre ayrıntılandırılmış ve mezuniyet hedefleri/yetkinlikleri/yeterlikler/kazanımları ile ilişkilendirilmiş, |
|
TS.1.2.3. İç bileşenlerin geniş katılımı ile tanımlanmış ve yayınlanmış, |
|
TS.1.2.4. Düzenli olarak güncellenmiş, |
|
TS.1.2.5. Öğrenim ve öğretim süreçlerinde kullanılır hale getirilmiş olmalıdır. |
Gelişim Standartları |
GS.1.2.1. Dış bileşenlerin katkı ve görüşlerini almış, |
GS.1.2.2. Uluslararası tıp eğitimi amaç ve hedeflerini gözetmiş olmalıdır. |