1. Yarıyılda (güz) ders kaydı Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı tarafından yapılır. Fakat 2. yarıyıldan (bahar) itibaren (2.yarıyıl dahil) ders kaydı öğrenci tarafından yapılır.
Soru: Kampüs Kart Sistemi için kullanım klavuzana nereden ulaşabilirim?
Cevap: https://www.ktu.edu.tr/dosyalar/kampuskart_a6da6.pdf adresinden kullanım klavuzunu indirebilirsiniz.
Soru : Kampüs Kartımı kaybettim ne yapmalıyım?
Cevap : Kampüs Kartı için https://kampuskart.ktu.edu.tr/User/Login adresinden başvuru yapmanız gerekmektedir.
Soru: Kampüs kart başvurusu yaparken sorun yaşadım ne yapmalıyım?
Cevap: Sağlık Kültür Daire Başkanlığı Kartlı Geçiş Birimi ile iletişime geçebilirsiniz.
Sağlık Kültür Daire Başkanlığı Kartlı Geçiş Birimi ( kartligecis@ktu.edu.tr ) |
|||
Mengü DEMİR |
Kampüs Kart Sorumlusu |
0462 377 37 98 |
|
İsmet ELÇİ |
Kampüs Kart İşlemleri |
0462 377 36 47 |
Soru : KTÜ Mezun Bilgi Sistemine Nasıl Kayıt Olabilirim?
Cevap: Üniversitemizin mezunlarının diploma gönderim taleplerini oluşturabilecekleri ve aynı zamanda mezuniyetlerine ilişkin bazı bilgileri görebilecekleri sistemdir.
Mezun Bilgi Sistemi ile ilgili yardım almak için "https://mezun.ktu.edu.tr" adresindeki "Yardım veDestek" butonundan talepte bulunabilirsiniz. Ayrıca "mbsdestek@ktu.edu.tr" adresine mail atabilirsiniz. Telefon yoluyla iletişim kurmak için ise "0462 377 8699" numaralı telefondan destek alabilirsiniz.
Mezun Bilgi Sistemine giriş yapmak için tıklayınız!
Mezun Bilgi Sistemine kayıt olmak için tıklayınız!
Mezun Bilgi Sistemimize ait kullanıcı klavuzlarına ulaşmak için tıklayınız!
Mezun Bilgi Sistemimizde kullanıcılaırmız; diploma talebinde bulunabilme, iş/staj ilanlarını görüntüleyebilme ve iş/staj ilanı verebilme, mezun kartım özelliği ile QR kod yardımı ile dijital kart oluşturulması, QR kod ile doğrulama ile mezuniyetlerinin görüntülenmesi, bölümü ve Üniversite ile ilgili güncel bilgileri duyuruları takip edebilme, mesleki bilgilerini güncel tutabilme, yayımlanan anketlere katkıda bulunabilme, giriş bilgilerini sıfırlayarak sisteme kolayca giriş yapabilme, mezun olurken BYS sisteminden otomatik aktarım, mezun sisteminde bulunmayan eski kullanıcılar için başvuru sistemi, destek talebinde bulunabilme özelliklerini kullanabilmektedir.
Soru : KTÜ Mobil Uygulamayı nasıl indirebilirim?
Cevap: KTÜ Mobil Uygulaması için;
Üniversitemiz tarafından öğrencilerimize açılan öğrencino@ogr.ktu.edu.tr şeklinde ki e-posta adreslerine giriş için mail.office365.com adresinden giriş yapabilirsiniz.
Öğrencilerimiz kendilerine tanımlanmış olan ogrencino@ogr.ktu.edu.tr şeklindeki e-posta hesaplarının şifrelerini değiştirme/oluşturma işlemini; BYS sistemine giriş yaptıktan sonra "Ofis 365 şifre değiştirme" menüsünden gerçekleştirebilirler.
Soru : Office 365 Eğitim Kurulum Kılavuzuna Nasıl Ulaşabilirim?
Cevap: Office 365 Kurulum Kılavuzunu incelemek için tıklayınız.
Soru : Office 365 Eğitim Nedir?
Office 365 Eğitim (Office dokümanlarının -Word, Excel, PowerPoint vb.-) web üzerinden online düzenleme, anlık mesajlaşma ve görüntülü-sesli konferans yapma, dosya paylaşma gibi olanaklar sağlayan bir bulut platformudur.
Bu servisleri kullanmak isteyen akademik personel, idari personel ve öğrencilerinin; https://products.office.com/tr-tr/student adresine bağlanarak kurum mailleri ile kayıt yapmaları gerekmektedir.
İsteğe bağlı staj yapmak istiyorum. Ne yapmam gerekli?
1. Geçerli öğrenci kimlik kartı (içinde bulunulan akademik yıl için düzenlenmiş) veya,
2. Öğrenci İşleri Daire Başkanlığından alınan fotoğraflı öğrenci belgesi veya,
3. E-devletten alınan öğrenci belgesi (bu belgenin yanında muhakkak nüfus kimlik kartı veya sürücü belgesi ya da pasaport ibraz etmek zorunludur).
S.S.S sayfasında yer alanların dışında sorular için ne yapmam gerektiği konusunda bilgi verebilir misiniz?
1. Bölüm Başkanlığı
2. Fakülte Dekanlığı
3. Üniversite Rektörlüğü
4. CİMER
5. İdare Mahkemesi
Cevap: DC harf notu hariç, yarıyıl sonu sınavlarında başarılı olunan dersin not yükseltmek amacıyla bütünlenme sınavına girebilmek için öğrencilerin, final sınavı harf notları açıklandıktan sonra Bilgi Yönetim Sistemi üzerinden başvuru yapması gerekir.
Soru :Başarılı olduğum dersin notunu yükseltmek için dersi tekrar etmek istiyorum. Bunun için ne zaman ve nasıl başvuru yapmam gerekiyor?
Cevap: Öğrenciler isterlerse başarılı oldukları derslerini, akademik takvimde tanımlı süreler içerisinde Öğrenci İşleri Daire Başkanlığına dilekçe vererek not yükseltmek amacı ile tekrar edebilirler. Bu durumda dersin tekrar edildiği yarıyılda alınan not, bu dersin son harf notu olarak kabul edilir.