Son Dönemde İvme Kazanan Sekreterlik Hizmetleri Kalitesini Artırmaya Dönük Toplantılar Devam Ediyor
Hastanemiz hizmetlerinde en büyük grubu sekreterlerimiz oluÅŸturmaktadır. Pek çok konuyu içeren, hizmetlerin kalitesini artırmaya dönük yakın zamandaki üçüncü toplantı yapıldı. Toplantıda hizmet sunumu sırasında yaÅŸanan sorunlar ve çözüm önerileri, genel iÅŸleyiÅŸteki yenilikler ve düzenlemeler hakkında konuÅŸuldu. Toplantıyı yöneten BaÅŸhekimimiz Prof. Dr. Celal TEKİNBAÅž, çalışanlarımıza özverili çalışmaları için teÅŸekkür etti ve daha iyi hizmet sunumu için gerekli olan yeniliklerden bahsetti. Toplantıya BaÅŸhekim Yardımcılarımız Doç Dr. Emine CANYILMAZ, Doç. Dr. Selçuk ARSLAN, Hastaneler BaÅŸmüdür Vekilimiz ÖÄŸr. Gör. Bahattin LEVENT ve Zeki ERTEM katıldılar.
11 Åžubat 2021