Hemşirelik Haftası Aydın İnan Amfisi'nde Kutlandı
Karadeniz Teknik Üniversitesi (KTÜ) Farabi Hastanesi’nde, 12-18 Mayıs HemÅŸirelik Haftası kapsamında Aydın İnan Amfisi’nde program düzenlendi. SaÄŸlık hizmetlerinin önemli yapı taÅŸlarından biri olan hemÅŸirelerin emek ve özverisini vurgulamak amacıyla gerçekleÅŸtirilen programda, mesleÄŸin saÄŸlık sistemi içerisindeki kritik rolüne dikkat çekildi.
EtkinliÄŸe KTÜ Tıp Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Sevdegül Aydın Mungan ve yardımcıları, KTÜ Farabi Hastanesi BaÅŸhekimi Prof. Dr. Celal TekinbaÅŸ ve yardımcıları, hastane yönetimi ile hastane personeli katıldı.
Programda konuÅŸan KTÜ Farabi Hastanesi BaÅŸhemÅŸiresi Semra Heyal, hemÅŸireliÄŸin yalnızca bir meslek deÄŸil, aynı zamanda sabır, fedakârlık ve insan sevgisi gerektiren kutsal bir görev olduÄŸunu ifade etti. Heyal, saÄŸlık hizmetlerinin her aÅŸamasında büyük sorumluluk üstlenen hemÅŸirelerin, hasta bakımındaki özverili çalışmalarıyla saÄŸlık sisteminin en önemli unsurlarından biri olduÄŸunu belirtti.
Program kapsamında meslekte 40 yılını tamamlayan ve emekliliÄŸe ayrılan hemÅŸirelere plaket takdim edildi. Törende, uzun yıllar boyunca saÄŸlık hizmetlerine verdikleri emek ve katkılar dolayısıyla hemÅŸirelere teÅŸekkür edilerek özverili çalışmaları vurgulandı.
Programda hemÅŸirelerin birlik ve dayanışma duygusunu güçlendiren etkinlikler de yer alırken, KTÜ Farabi Hastanesi yönetimi tarafından yapılan açıklamada gece gündüz demeden görev yapan tüm hemÅŸirelerin HemÅŸirelik Haftası kutlanarak saÄŸlık hizmetlerine sundukları katkılar dolayısıyla teÅŸekkür edildi.
15 Mayıs 2026