Hastanemizde Hemşireler Haftası Kutlandı
HemÅŸireler Haftası münasebetiyle Aydın İnal Amfisi’nde kutlama töreni düzenlendi. Törende emekli olan hemÅŸirelerimize hastanemiz idarecileri tarafından plaket takdim edildi. Törende emekli olan hemÅŸirelerimize hitaben yaptığı konuÅŸmada BaÅŸhekimimiz Prof. Dr. Celal TEKİNBAÅž “İnsana hizmet etmek kutsal bir vazifedir. Tedavi olan hastalarımızın mutluluÄŸunu görünce hepimiz neredeyse onlar kadar mutlu oluyoruz. HemÅŸirelerimizin daimî özverili çalışması olmasa bu hizmetleri yürütmemiz mümkün deÄŸil. Normal mesai modunun daima üzerinde bir gayret gösteren hemÅŸire arkadaÅŸlarımız saÄŸlık insan gücünün en önemli unsurlarındandır. Uzun yıllar bu görevi yerine getirip emekli olan arkadaÅŸlarımıza bundan sonraki hayatlarında saÄŸlık, huzur ve mutluluk dolu yıllar diliyorum” dedi. Törene BaÅŸhekimimiz Prof. Dr. Celal TEKİNBAÅž, BaÅŸhekim Yardımcılarımız Doç. Dr. Selçuk ARSLAN ve Doç. Dr. Emine CANYILMAZ, Türk HemÅŸireler DerneÄŸi BaÅŸkanı Havva KARADENİZ, BaÅŸhemÅŸiremiz Sevgi DANACI ve hastanede çalışan pek çok personelimiz katıldı.
13 Mayıs 2022