Hastanemizde 20 Hizmet Yılını Dolduran Hemşire Arkadaşlarımıza Teşekkür Töreni Düzenlendi
Hastanemizde 20 hizmet yılını dolduran hemÅŸire arkadaÅŸlarımıza teÅŸekkür töreni düzenlendi. Törene BaÅŸhekimimiz Prof. Dr. Celal TEKİNBAÅž, Tıp Fakültesi Dekanımız Prof. Dr. NeÅŸe KAKLIKKAYA, BaÅŸhekim Yardımıclarımız ve pek çok çalışma arkadaşımız katıldı. Özverili çalışmaları dolayısıyla tüm çalışanlarımıza teÅŸekkürlerimiz sunar, mesleki yaÅŸamlarında baÅŸarılar dileriz.
27 Mayıs 2021