Hastanemiz Sıfır Atık Belgesi Almaya Hak Kazandı

KTÜ SaÄŸlık Uygulama ve AraÅŸtırma Merkezi (Farabi Hastanesi) olarak, Çevre ve Åžehircilik Bakanlığı tarafından ülkemiz genelinde yürütülen “Sıfır Atık Projesi” ile ilgili mevzuat gereÄŸi, Atık Yönetim Birimimizin rehberliÄŸi ve Atık Yönetim Ekibimizin koordinatörlüÄŸünde, personelimizle daha temiz ve yaÅŸanabilir bir çevre için yaptığımız çalışmalar sonucu Hastanemiz “Sıfır Atık Belgesi” almaya hak kazanmıştır. Zorlu tüm kriterleri yerine getirerek bu belgeyi almak için emeÄŸi geçen tüm personelimize teÅŸekkür ederiz.
04 Aralık 2020