Hastanemiz Sağlık Turizmi Yetki Belgesini Aldı

Hastanemiz, saÄŸlık turizmi yetki belgesi almaya hak kazanmıştır. Bu belge sayesinde saÄŸlık turizmi faaliyetleri konusunda önümüzde hiçbir engel kalmamıştır. Bu geliÅŸme ile hastanemizin saÄŸlık turizmi kapsamında uluslararası hasta kabulüne baÅŸlamasının gerek ÅŸehrimiz gerek bölgemiz gerek ülkemize maddi manevi önemli katkıları olacağını, uluslararası bir ÅŸifa merkezine dönüÅŸeceÄŸini düÅŸünmekteyiz. BaÅŸta Rektörümüz Prof. Dr. Hamdullah ÇUVALCI ve BaÅŸhekimimiz Prof. Dr. Celal TEKİNBAÅž’ın bu konudaki gerekli alt yapının her geçen gün daha da geliÅŸtirilmesi konusundaki kararlılıkları sayesinde kısa zamanda önemli mesafeler alacağımıza inanmaktayız.
07 Haziran 2021