Hastanemiz Çalışanlarına COVID-19 Aşısı İkinci Dozları Yapılmaya Başlandı
COVID-19 'la mücadele çerçevesinde geçtiÄŸimiz ayın ortalarında öncelikli drup olarak saÄŸlık çalışanlarına ilk aşılamaları yapılmıştı. İkinci doz COVID-19 aşıları 28 gün sonra yapılmaya baÅŸlandı.


11 Åžubat 2021