Farabi Hastanesi'nde Nergis Mevsimi
Hastanemiz Peyzaj Ekibi, kendi imkanlarımızla üretmiÅŸ olduÄŸumuz pek çok çiçeÄŸi hastanemiz iç ve dış mekanlarını güzelleÅŸtirmek için kullanmaya devam ediyor. Hem yazın hem de kışın yoÄŸun tempoda çalışan arkadaÅŸlarımız, yetiÅŸtirmiÅŸ oldukları nergis çiçekleriyle hastanemiz idari birimlerinde harika kokular yayılmasını saÄŸladı. Kendilerine teÅŸekkür ediyor, çalışmalarında kolaylıklar diliyoruz.
19 Ocak 2021