Emekli Olan Mesai Arkadaşlarımıza Vefa Töreni

Hastanemize yıllar yılı büyük bir özveriyle hizmet vermiÅŸ ve yakın zamanda emekli olan mesai arkadaÅŸlarımıza teÅŸekkür töreni düzenlendi. Sayın Rektörümüz Prof. Dr. Hamdullah ÇUVALCI’ nın teÅŸrif ettiÄŸi törende emekli olan mesai arkadaÅŸlarımıza plaket ve çiçek takdim edildi. Yakın zamanda kaybettiÄŸimiz Memur Erkan MUMCİ de törende anıldı. Rektörümüz konuÅŸmasında saÄŸlık hizmetinin bir ekip iÅŸi olduÄŸu, her bir bireyin çok büyük önem arz ettiÄŸini vurguladılar. Hastanemizde COVID-19 tedavisi gördüÄŸü dönemde buna bizzat ÅŸahit olduÄŸunu ve kurumumuzda hizmet veren arkadaÅŸlarımıza müteÅŸekkir olduÄŸunu dile getirdiler. ÖÄŸrencilikle beraber yaklaşık kırk yıldır Karadeniz Teknik Üniversitesi’nde bulunan Sayın Rektörümüz, empati yaptığında emekli olmanın hüzün verebileceÄŸini belirtti. Ancak bunun KTÜ’den bir kopuÅŸ olarak algılanmamasını, emeklilikten sonra da hep bir arada iletiÅŸimde olunacağını sözlerine ekledi. Sayın Rektörümüz, üniversitemizin güzel imajının oluÅŸmasında Farabi Hastanesi’nden kaynaklanan memnuniyetin büyük önem arz ettiÄŸini bildirdiler. Törende emekli olan mesai arkadaÅŸlarımıza hitaben yaptığı konuÅŸmada BaÅŸhekimimiz Prof. Dr. Celal TEKİNBAÅž, “SaÄŸlık hizmetleri, yaratılmışların en ÅŸereflisi olan insanın afiyet ve huzuru için çalıştığından bu hizmeti sunan tüm çalışanların bizim kalbimizde çok müstesna bir yeri vardır. Kurumumuza uzun yıllar hizmet etmiÅŸ mesai arkadaÅŸlarımızı emeklilik sonrasında da aynı duygularla hatırlamak ve hastanemizi onlara hatırlatacak bir tören yapılmasını kurumsal bir sorumluluk addediyoruz. Emekli olan büyüklerimizi hem yaptıkları güzel hizmetler hem de bıraktıkları eÅŸsiz hatıralarla hatırlayacağız. Kendilerine bundan sonraki yaÅŸamlarında saÄŸlık, mutluluk ve huzur dolu yıllar diliyorum” dedi. Aydın İnal Amfisi’nde gerçekleÅŸen törene üniversitemiz ve hastanemizden pek çok yönetici ve çalışan katıldı.
28 Mayıs 2021