Doktorlar Tıp Eğitimi için Yurtdışından KTÜ'ye Gelmeye Devam Ediyor
Karadeniz Teknik Üniversitesi (KTÜ) İyi Hekimlik Uygulamaları ve Simülasyon Merkezi’nde (MEDSİM) yurt dışından gelen doktorlar iyi hekimlik uygulamaları konusunda bilgi ve becerilerini arttırmak için üç gün süreyle kurs gördüler.
Yapılan kurs ile ilgili bilgi veren MEDSİM Müdürü Doç. Dr. Ahmet KaÄŸan Özkaya “Simülasyon tekniÄŸi kullanarak verdiÄŸimiz iyi hekimlik uygulama kurslarımız yurt içi ve yurt dışından çok teveccüh görmeye baÅŸladı. Üniversitemiz birçok alanda olduÄŸu gibi tıp eÄŸitimi alanında da etkin. Her geçen gün artan bir ÅŸekilde uluslararası alana açılmaya baÅŸladık. Merkezimizde son olarak Rusya, Avusturya ve Hollanda’dan katılımcı ve eÄŸitimcilerin olduÄŸu bir eÄŸitim düzenledik. EÄŸitimlerimizi temel, orta ve ileri olmak üzere 3 düzeyde gerçekleÅŸtiriyoruz. Bu eÄŸitimler ile bilginin paylaÅŸtıkça çoÄŸaldığını bir kez daha gördük. Merkezimiz, bu eÄŸitimlerle birlikte birçok ülkeden gelen doktorları bir araya getirerek kültürlerarası etkileÅŸimin saÄŸlanmasında da önemli rol oynuyor. Kurstaki mesleki ve kurs dışındaki sosyal etkinlikler ile gerek üniversitemizin gerekse Trabzon’umuzun yurtdışında tanınırlığına ve bilinirliÄŸine önemli katkı saÄŸladığımızı düÅŸünüyorum. Bu tür faaliyetler Trabzon’umuzun saÄŸlık eÄŸitimi alanında da önemli ÅŸehirlerden biri olmasına katkı saÄŸlayacaktır” dedi.
11 Kasım 2023