Başhekimimiz Sayın Prof. Dr. Celal TEKİNBAŞ’a Covid-19 aşısı vuruldu
BaÅŸhekimimiz Sayın Prof. Dr. Celal TEKİNBAÅž’a Covid-19 aşısı vuruldu. Covid-19 mücadelesi çerçevesinde geliÅŸtirilen ve ülkemizin pek çok merkezinde gönüllülerde uygulanmaya baÅŸlanan aşı için saÄŸlık çalışanları öncülük etmekte. Faz 3 aÅŸamasında olan Çin menÅŸeili aşıdan, Klinik AraÅŸtırma Merkezimize 550 adet aşı ulaÅŸmış ve gönüllülere vurulmaya baÅŸlanmıştır.
Konu hakkında Sayın BaÅŸhekimimiz: “Aşı çalışmalarında önemli bir komplikasyon geliÅŸmediÄŸi tespit edilen aşıyı kendimize de uygulayarak halkımıza en etkin yöntem olan Covid aşısı ile bağışıklamanın öncülüÄŸünü yapıyoruz” dedi. Hastanemiz Enfeksiyon Hastalıkları ÖÄŸretim Üyesi ve Klinik AraÅŸtırma Merkez Müdürümüz Sayın Prof. Dr. Gürdal Yılmaz da “İnsanların Koronavirüs ile savaşında en önemli adımı olan aşı çalışmalarında gönüllü olmak, bu savaşın kazanılmasında pay sahibi olmak demektir. SaÄŸlık emekçileri koronavirüs için geliÅŸtirilen aşı çalışmalarında en önde yer almaktadır. Aşı çalışmalarına pazartesi baÅŸladık. Åžu ana kadar 50 saÄŸlık çalışanına aşı uygulandı. Hedef toplamda 550 gönüllüye aşı yapmaktır. “ dedi.
07 Ekim 2020