Aralık
Ünıversite-Sanayi İşbirliğinin Önemi Semineri 17.12.2015 Tarihinde Yapildi!!!
Üniversite - Sanayi İşbirliÄŸi çalışmaları kapsamında KTÜ Teknoloji Transfer Ofisi tarafından organize edilen, ülkemizin önde gelen Ar-Ge merkezlerinden "Medel Elektronik Ar-Ge Merkezi" yetkilileri Prof.Dr. Åževki HOÅžAÄžASI (Medel Ar-Ge Yöneticisi) ve Elek. Müh. AliÅŸan SARIMADEN'in (Medel Ar-Ge Direktörü) konuÅŸmacı olarak yer aldığı seminer; üniversitemizin çeÅŸitli fakülte ve bölümlerinden ÖÄŸretim Üyeleri ve öÄŸrencileri, Trabzon Bilim, Sanayi ve Teknoloji İl MüdürlüÄŸü ile Trabzon Ticaret ve Sanayi Odası yetkililerinin katılımıyla 17.12.2015 tarihinde KTÜ-Nazım TerzioÄŸlu Amfisi'nde düzenlenmiÅŸtir.






