KURUMSAL
ÖĞRENCİ
AKADEMİK
İDARİ
ARAŞTIRMA
HIZLI ERİŞİM
Mart
Üniversitemizde İç Kontrol Sistemi ve Kamu İç Kontrol Standartları
Rektörlük
Üniversitemizde iç kontrol sistemi ve kamu iç kontrol standartları ile ilgili çalışmaların bir an önce tamamlanması, sürekliliğin sağlanması ve yapılan çalışmaların izlenmesi konusunda Rektörlüğümüz Genel Sekreterlik Makamı tarafından başlatılan çalışmaların ilk değerlendirme toplantısı Senato salonunda yapıldı.
Toplantının açış konuşmasını yapan Genel Sekreter Mehmet KARABAYIR, toplantıya katılanlara, bütçe imkanları nedeniyle dikkatli hareket edilmesi ve tasarruf tedbirlerine uyulması, , yıllık izinler ve görevlendirmelerin bundan böyle EBYS üzerinden yapılarak işlemlerin daha kolaylaşacağı ve hız kazanacağı, yurt içi ve yurt dışı yolluk görevlendirmelerinyeni uygulama gibi genel konular hakkında bilgi verdi.
Genel Sekreter Mehmet KARABAYIR başkanlığında yapılan ve Genel Sekreter yardımcısı Mustafa BEZİROĞLU, Genel Sekreter yardımcısı Fazlı ÖZTEL, Hukuk Müşaviri Av. Çetinkaya GÜMRÜKÇÜOĞLU, İç Denetim Birimi Başkanı Hasibe USTA, İç Denetçi Muhammet ATASU, Farabi Hastanesi Baş Müdürü Ferşat TANRIVERDİ, Döner Sermaye İşletme Müdürü Abdulkerim ÖZTÜRK, Hastane Müdürü Bahattin LEVENT, Strateji Geliştirme Daire Başkanı İsmail ÇOM, Bilgi İşlem Daire Başkanı Recep ŞEN, İdari ve Mali İşler Daire Başkanı Halil İbrahim BABUL, Kütüphane ve Dokümantasyon Daire Başkanı Yakup KOMAR, Personel Daire Başkanı Göksel SALİH, Sağlık Kültür ve Spor Dairesi Başkan Vekili Hacer SAKA, Hastane Müdür Yardımcısı Fahrettin MERAL, Fakülte, Enstitü, Meslek Yüksekokulu ve Yüksekokul Sekreterleri ile Strateji Geliştirme Daire Başkanlığı Mali Kontrol ve Muhasebe Birimi elemanlarının katıldığı toplantıda, iç denetim birimi başkanlığı tarafından yapılan denetimlerde en çok hata ve eksik tespit edilen konularla ilgili hazırlanan prosedürler anlatıldı.
Üniversitemiz resmi web sitesinde BYS butonu tıklatılarak ulaşılan sayfada yer alan Öğrenci Disiplin Soruşturma Prosedürü, Öğrenci Disiplin Soruşturma Dosyasının Görüşülmesi, 22/d Doğrudan Temin Yöntemi ile Mal Alımı, Hizmet Alımı ve Bina Bakım Onarım İşi Alımı, Taşınır Malların Hurdaya Ayrılarak Kayıtlardan Düşürülmesi Prosedürleri ile ilgili bir sunum yapıldı. Fazlı ÖZTEL tarafından yapılan sunumda, yapılan hatalarla ilgili alınabilecek önleyici tedbirler, hassas konular ve olası riskler üzerinde duruldu, tespit edilen bulgularla ilgili örnekler verildi.
Haziran
2025-2026 Eğitim-Öğretim Yılı Güz Yarıyılı Lisansüstü (Tezli Yüksek Lisans, Tezsiz Yüksek Lisans ve Doktora) 1. Başvuruları
Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı
Haziran
COST Programı Kapsamında 70 Yeni Aksiyon MC ve WG Başvurularına Açıldı!
Teknoloji Transferi Uygulama ve Araştırma Merkezi
Haziran
2025-2026 Uluslararası Öğrenci Başvuruları için Tıklayınız
Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı
Haziran
30.12.2024 Tarihli 4/B Sözleşmeli Personel Alım İlanı Sonucu 17.06.2025 Tarihinde Göreve Başlatılacak Personel Listesi
Personel Daire Başkanlığı
Haziran
Cybershield Innovators Siber Güvenlik Eğitim Programı Başvuruları
Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı
Haziran
20.05.2025 Tarihli 1 Adet Sürekli İşçi (Eski Hükümlü/TMY) Alım İlanı Sonucu Atanmaya Hak Kazanan Adaylara İlişkin Duyuru
Personel Daire Başkanlığı
Haziran
30.12.2025 Tarihli 4/B Sözleşmeli Personel İlanı Kapsamında 16.06.2025 Tarihinde Göreve Başlatılacak Adaylara İlişkin Duyuru
Personel Daire Başkanlığı
Mayıs
30.05.2025 Tarihli Öğretim Görevlisi ve Araştırma Görevlisi Alım İlanı
Personel Daire Başkanlığı
Mayıs
30.05.2025 Tarihli Öğretim Üyesi Alım İlanı
Personel Daire Başkanlığı
Mayıs
TÜBİTAK 2247 C STAR Programı Çağrıları Lisans Öğrencileri İçin Başvuruya Açıldı!
Teknoloji Transferi Uygulama ve Araştırma Merkezi
Mayıs
COST Programı Kapsamında 70 Yeni Aksiyon Onaylandı!
Teknoloji Transferi Uygulama ve Araştırma Merkezi
Mayıs
30.12.2024 Tarihli 4/B Sözleşmeli Personel Alım İlanı Sonucu Göreve Başlatılacak Personel Listesi
Personel Daire Başkanlığı
Mayıs
2024-2025 Dönemi Memur Akademisi Sınav Sonuçları Hk.
Memur Akademisi
Mayıs
30.12.2024 Tarihli 4/b Sözleşmeli Personel Alım İlanımıza Yapılan Başvurular Arasından Yerleşmeye Hak Kazanan Yedek Adaylara Duyuru
Personel Daire Başkanlığı
Mayıs
02 Nisan 2025 Tarihli Öğretim Görevlisi ve Araştırma Görevlisi İlanı için Başvuran Adayların Nihai Değerlendirme Sonuçları
Personel Daire Başkanlığı
Mayıs
2025 Yılı TÜSEB Aziz Sancar Bilim, TÜSEB Hizmet, TÜSEB Teşvik Ödülleri Süreci Başladı
Araştırma Koordinatörlüğü
Mayıs
30.12.2024 Tarihli Personel Alım İlanımıza Yapılan Başvurular Arasından Yerleşmeye Hak Kazanan Yedek Adaylara İlişkin Duyuru
Personel Daire Başkanlığı
Mayıs
13.05.2025 Tarihinde Göreve Başlatılacak Olan 4B Sözleşmeli Adaylara İlişkin Duyuru
Personel Daire Başkanlığı