Ekim
Oryantasyon Programımız Gerçekleştirildi
Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulu
Okulumuzun 2025-2026 akademik yılı Oryantasyon Programı, 1 Ekim 2025 tarihinde Üniversitemiz Fen Fakültesi Nazım TerzioÄŸlu Amfisi’nde gerçekleÅŸtirildi.
Programda Bölüm BaÅŸkanımız Doç. Dr. Meltem Arıkan Malkoç, öÄŸrencilerimize okulumuzu tanıtarak akademik ve idari personelimizi paylaÅŸtı. Ayrıca bölümümüzde yer alan programlar hakkında detaylı bilgi vererek, programlarda görevli hocalarımızı öÄŸrencilere tanıttı.
Daha sonra söz alan Okul Müdürümüz Prof. Dr. Nurhan GümrükçüoÄŸlu, okulumuzda yürütülen projelerden, sosyal ve kültürel etkinliklerden ve uluslararası aktivitelerden bahsetti. Erasmus gibi deÄŸiÅŸim programlarının sunduÄŸu fırsatları vurgulayan hocamız, öÄŸrencilerimizin bu çalışmalara katılım göstermelerini ve kendi katkılarını sunmalarını beklediÄŸini ifade etti.
Oryantasyon programı sayesinde öÄŸrencilerimiz hem hocalarımızı daha yakından tanıma hem de üniversite yaÅŸamına dair güçlü bir baÅŸlangıç yapma fırsatı buldu.
Tüm öÄŸrencilerimize baÅŸarılı, verimli ve dolu dolu bir eÄŸitim yılı diliyoruz!
Yeni eÄŸitim-öÄŸretim yılında tüm öÄŸrencilerimize baÅŸarılar diliyoruz.