haberler

Merkezi ve Yerel Yönetim İşbirliğinde Kentsel Dönüşüm Uygulaması Semineri Online Gerçekleştirilmiştir

26 Kasım 2025 ÇarÅŸamba günü, Karadeniz Teknik Üniversitesi Åžehir ve Bölge Planlama Bölümü tarafından düzenlenen çevrim içi seminerde, konuÅŸmacı olarak katılan KTÜ ÅžBP 2015 mezunu ve Tokat Belediyesi Kentsel DönüÅŸüm Müdürü Mustafa Rahman Öncüer, “Merkezi ve Yerel Yönetim İşbirliÄŸinde Kentsel DönüÅŸüm Uygulaması: Tokat ÖrneÄŸi” baÅŸlıklı seminerde Tokat’ta yürütülen çalışmalardan edinilen kentsel dönüÅŸüm  deneyimlerini paylaÅŸtı.

Etkinlik AfiÅŸi:

Görseller:

hjhjkhkjjk

 


29 Kasım 2025

Erişilebilirlik

Az Gören
Disleksi
DEHB
Epilepsi
Renk Körlüğü
Katarakt
Yaşlı Dostu
Motor Bozukluk

Dil Seçenekleri

Türkçe
English
العربية
Русский
Deutsch
Français
Español
Português

Renk Körlüğü Filtreleri

Kırmızı-Yeşil
Yeşil-Kırmızı
Mavi-Sarı
Yüksek Kontrast

Arka Plan ve Kontrast

Koyu Mod
Mavi Işık
Gri Tonlama
Resim Gizle

Yazı ve Metin

Küçült (-)
Normal (A)
Büyüt (+)
Disleksi Font
Metin Boşluğu
Satır Aralığı
Sola Yasla

Okuma Araçları

Sesli Oku (Tıkla)
Okuma Şeridi
Başlık Vurgusu
Büyük İmleç