Önlük Giyme Töreni
1 Nisan ÇarÅŸamba günü saat 11.00’de, KTÜ Atatürk Kültür Merkezi ReÅŸat TarakçıoÄŸlu Salonu’nda bölümümüz 1. sınıf öÄŸrencilerinin Beyaz Önlük Giyme Töreni gerçekleÅŸtirildi. Törene; SaÄŸlık Bilimleri Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Bahittin Kahveci, Fizyoterapi ve Rehabilitasyon Bölüm BaÅŸkanı Prof. Dr. Arzu Erden Güner, bölüm akademisyenleri, Trabzon’daki üç ilkokulun 4. sınıf öÄŸrencileri, okul idarecileri, öÄŸretmenler ve öÄŸrenci aileleri katıldı. Açılış konuÅŸmalarının ardından yaklaÅŸan 8 Nisan Ulusal Fizyoterapi Günü kutlandı ve mesleki deÄŸerlerin önemi vurgulandı. Ardından, bölümümüz 3. sınıf öÄŸrencilerinden Sena Özdemir’in yürütücülüÄŸünü üstlendiÄŸi TÜBİTAK 2209 projesi sunuldu. Sunumun ardından teÅŸekkür belgeleri takdim edildi. Tören, 1. sınıf öÄŸrencilerimizin beyaz önlüklerini giyerek mesleki yeminlerini etmeleriyle sona erdi.


06 Nisan 2026