Mayıs
Mezuniyet Öncesi Tıp Eğitimi Çalıştayı
![]() |
Fakültemiz Kalite ve Akreditasyon çalışmaları kapsamında, eÄŸitim yönetiminde görev alan iç paydaÅŸ temsilcilerimizin katılımıyla 25 Mayıs 2022 tarihinde " KTÜ Tıp Fakültesi mezunlarının kazanması hedeflenen yetkinliklerinin ve mezuniyet öncesi eÄŸitim programının amaç ve hedeflerinin güncellemesi" konulu çalıştay yapılacaktır. "Çalıştay Programı" için lütfen tıklayınız. "VİZYON2030 Arama Konferansı Sonuç Raporu" için lütfen tıklayınız. |