Merkez Müdür Yardımcımız Doç. Dr. Åžebnem ERTAÅž baÅŸkanlığında, öÄŸrenci kulüpleri baÅŸkanlarıyla 9 Ekim'de toplantı gerçekleÅŸtirildi. Toplantıda 2019-2020 eÄŸitim-öÄŸretim yılında düzenlenecek etkinliklerin planlanması ve koordinasyonu ele alındı.