Yeşilay Haftasında Dijital Farkındalık: Teknoloji Bağımlılığına Karşı Bilinçlenme Etkinliği Gerçekleştirildi
Bölümümüzde, "YeÅŸilay Haftasında Dijital Farkındalık: Teknoloji Bağımlılığına Karşı Bilinçlenme" baÅŸlıklı etkinlik gerçekleÅŸtirildi. Organizasyonu Bilgisayar Bilimleri Bölümü ve Bilgisayar Bilimleri Kulübü tarafından yapılan etkinlikte, teknolojinin bilinçli ve dengeli kullanımı konusu ele alınarak teknoloji bağımlılığına karşı farkındalık oluÅŸturulması amaçlandı. Programa KTÜ Genç YeÅŸilay Kulübü üyeleri katılım saÄŸlayarak konuya iliÅŸkin deneyim ve bilgilerini paylaÅŸtı.
EtkinliÄŸin sunuculuÄŸunu Akran EÄŸitmeni Damla ÖDEN üstlendi. Program kapsamında teknoloji bağımlılığının bireylerin akademik, sosyal ve psikolojik yaÅŸamları üzerindeki etkileri ele alındı. Katılımcılarla birlikte dijital dünyanın sunduÄŸu fırsatlar ve beraberinde getirdiÄŸi riskler deÄŸerlendirilirken, saÄŸlıklı teknoloji kullanımı ve dijital dengeyi korumaya yönelik öneriler paylaşıldı.
GerçekleÅŸtirilen etkinlikte öÄŸrenciler teknoloji kullanımı konusunda bilinçlenme fırsatı bulurken, dijital farkındalık konusunun önemi bir kez daha vurgulandı. Farklı kulüplerin katkısıyla gerçekleÅŸtirilen program, öÄŸrenciler arasında teknoloji bağımlılığına karşı bilinç oluÅŸturulmasına ve bu konuda toplumsal duyarlılığın artırılmasına katkı saÄŸladı.EtkinliÄŸin gerçekleÅŸtirilmesine katkı saÄŸlayan Akran EÄŸitmeni Damla Öden’e deÄŸerli sunumu ve paylaşımları için teÅŸekkür ederiz. Ayrıca etkinliÄŸe katılım saÄŸlayarak farkındalık çalışmalarına destek veren Genç YeÅŸilay Kulübü üyelerine katkılarından dolayı teÅŸekkür ederiz.
09 Mart 2026