Lisans Öğrencilerimizle Bölüm-Öğrenci Buluşması Gerçekleştirildi
"Alınan geri bildirimler sonucunda gerçekleÅŸtirilen iyileÅŸtirme" kapsamında, öÄŸrencilerimizin görüÅŸlerini, beklentilerini ve eÄŸitim-öÄŸretim sürecinde yaÅŸadıkları sorunları doÄŸrudan dinlemek amacıyla bir araya geldik. Samimi ve katılımcı bir ortamda gerçekleÅŸtirilen bu buluÅŸmada, öÄŸrencilerimiz düÅŸüncelerini özgürce ifade etme imkânı bulurken, bizler de paylaşılan her görüÅŸü dikkatle dinleyerek not aldık. Çünkü biliyoruz ki üniversitemizin geliÅŸimi ve sürdürülebilir baÅŸarısı, öÄŸrencilerimizin deneyimleri ve geri bildirimleriyle mümkün olmaktadır.
Toplantı süresince eÄŸitim süreçleri, akademik destek mekanizmaları, sosyal olanaklar ve kampüs yaÅŸamına iliÅŸkin pek çok konu ele alındı. Dile getirilen görüÅŸ ve öneriler, öÄŸrencilerimizin ihtiyaçlarını daha iyi anlayabilmemiz ve mevcut uygulamaları geliÅŸtirebilmemiz açısından önemli bir yol gösterici niteliÄŸi taşımaktadır. Bu süreç, öÄŸrenciler ile üniversite yönetimi arasında karşılıklı anlayış ve güvene dayalı bir iletiÅŸim ortamının güçlenmesine de katkı saÄŸlamıştır.
GerçekleÅŸtirilen bu buluÅŸmada paylaşılan her öneri ve geri bildirim, daha nitelikli ve kapsayıcı bir eÄŸitim ortamı oluÅŸturmak amacıyla titizlikle deÄŸerlendirilecektir. ÖÄŸrencilerimizin aktif katılımı ile ÅŸekillenen bu süreç, daha güçlü, daha katılımcı ve öÄŸrenci odaklı bir üniversite anlayışının temelini oluÅŸturmaktadır. Çünkü biliyoruz ki öÄŸrencilerimizin sesi bizim için deÄŸerlidir; gelecek, birlikte düÅŸünülerek ve birlikte ÅŸekillendirilerek inÅŸa edilir.
02 Ekim 2025