Ekim
2013-2014 HoÅŸ Geldin Partisi
>> Yeni öÄŸrencilerimiz için "HoÅŸ geldin Partisi" düzenlendi...
25 Ekim 2013 Cuma saat 17:00
Geleneksel olarak her eÄŸitim-öÄŸretim yılının başında 2.sınıflar tarafından, yeni gelen öÄŸrenciler için düzenlenen hoÅŸgeldin partisi 25 Ekim Cuma günü 17:00-22:00 saatleri arasında İM1 dersliÄŸinde yapıldı. ÖÄŸrenci ve hocalarımızın katılımıyla gerçekleÅŸtirilen partide dj ve karaoke performansları eÅŸliÄŸinde eÄŸlenildi.