Åžubat
Dijital Dönüşüm Semineri
Karadeniz Teknik Üniversitesi Endüstri MühendisliÄŸi Kulübü, öÄŸrencilerin kiÅŸisel geliÅŸimine katkıda bulunmak amacıyla Endüstri MühendisliÄŸi MA-1 amfisinde 21 Åžubat 2019 PerÅŸembe günü 14.00-15.00 saatleri arasında bir seminer düzenlemiÅŸtir.
Düzenlenen seminere konuÅŸmacı olarak Siemens DijitalleÅŸme ve Endüstri 4.0 Pazarlama Müdürü Derya İREN davet edilmiÅŸtir. Derya İREN, ‘DİJİTAL DÖNÜÅžÜM’ konulu sunumunu, bölüm hocalarımızla birlikte katılım gösteren öÄŸrencilerle paylaÅŸmıştır.
Seminere, öÄŸrencilerden 68 kiÅŸilik katılım saÄŸlanmıştır.