Aralık
Staj değerlenirme sonucu "Yarı Başarılı" ve "Başarısız" olan öğrencilerin dikkatine!
Endüstri Mühendisliği Bölümü
Staj deÄŸerlendirme sonucunda "Yarı BaÅŸarılı" ve "BaÅŸarısız" olan öÄŸrencilerin, bölüme baÅŸvurup eksikliklerini öÄŸrenerek bu eksiklerini tamamlamaları ve staj dönemi boyunca yaptıklarını sunum olarak anlatmaları halinde stajları yeniden deÄŸerlendirmeye alınacaktır. DeÄŸerlendirme sonucunda baÅŸarılı olmaları durumunda stajları kabul edilecektir.
ÖÄŸrencilerin baÅŸarılı sayılabilmeleri için:
- Eksikliklerini staj yönergesinde istenildiÄŸi gibi tamamlayıp çıktı halinde bölüme teslim etmeleri,
- Yaptıkları stajı yönergeye baÄŸlı olarak (uygulama kısmına ağırlık verilerek) 15 dakikalık PowerPoint sunumu halinde sunmaları gerekmektedir.
Sunumlar ileride açıklanacak çizelgeye göre 20-24 Aralık 2021 tarihleri arasında çevrim içi olarak yapılacaktır.