Mayıs
Girişimcilik, Yenilikçilik ve Sürdürülebilir Kalkınma Semineri
Endüstri Mühendisliği
Lisans öÄŸrencilerimize giriÅŸimcilik, yenilikçilik hakkında farkındalık ve sürdürülebilir kalkınma hakkında bilgi kazandırmak amacıyla Dr. ÖÄŸr. Üyesi Kemal ÇAKAR tarafından 29 Mayıs 2025 PerÅŸembe Günü Saat 18.00'da çevrimiçi seminer düzenlenecektir. 4. sınıf öÄŸrencilerimizin katılımı zorunludur. Bununla birlikte 1., 2. ve 3. sınıftaki öÄŸrencilerimiz istekleri doÄŸrultusunda bu seminere katılabilirler.
Toplantı erişim linki:
https://teams.microsoft.com/meet/3647630737160?p=16Oe4rtwrbnqGbpSXY