KTÜ Mühendislik Fakültesi, Fakülte Kurulu tarafından; Covid-19 salgını nedeniyle alınan tedbirler kapsamında öÄŸrenci stajlarının aÅŸağıda belirtilen ÅŸekilde uygulanmasının uygun olduÄŸuna karar verilmiÅŸtir:
- Salgın sürecinde staj yeri bulmak, öÄŸrencilerin kendi sorumluluÄŸunda olacaktır.
- 2019-2020 EÄŸitim-ÖÄŸretim bahar yarıyılı itibarıyla 2020-2021 EÄŸitim-ÖÄŸretim yılı sonuna kadar, mezun durumunda olan öÄŸrenciler, stajlarının en az yarısını (30 gün) tamamlamaları durumunda, stajlarını tam yapmış sayılacaktır.
- 2020-2021 EÄŸitim-ÖÄŸretim yılı bahar yarıyılı bitiminden itibaren öÄŸrenci stajları, salgın öncesinde olduÄŸu gibi “staj yönergesi” esaslarına uygun olarak yapılacaktır.
İlgili öÄŸrencilerimize duyurulur.