Çevrimiçi işlemler - Bütün Öğrencilere

Sevgili öğrenciler,

Pandemi sürecinde sizin bölümle olan yazışmalarınızı kolaylaştırmak için birçok işlemi çevrimiçi yaptık. Ancak öğrencilerimiz çevrim içi uygulamaları kullanmak yerine isteklerini ya doğrudan e-posta ile bana gönderiyorlar, ya da ne yapmaları gerektiğini soruyorlar.

Ne yazık ki gönderilen e-postaların çoğu rastgele ve noksan bilgilerle yazılıyor. Unutmayın ki gönderdiğiniz e-postayı okuyan sizin yazdıklarınızı okuyabilir. Kafanızdan geçenleri bilemez. Bu nedenle nasıl e-posta yazılacağına dair bir dosya hazırladım. Aşağıdaki başlığı tıklayarak bu dosyayı indirip okuyunuz.

E-Posta nasıl yazılır?

 

Çevrimiçi İşlemler

Bölüm web sayfasında EE ONLINE sekmesi altında verilen BÖLÜM FORMLARI, ONLINE-LİSANS ve ONLINE LİSANSÜSTÜ alt sekmelerini inceleyiniz. Yazılanları okuyunuz.

Örneğin çevrim içi olarak;

  • Bölüm başkanlığına dilekçe gönderebilirsiniz.
  • Bölüm Başkanlığına iletmek istediğiniz diğer evraklarınızı gönderebilirsiniz.
  • Ders yazılımları sırasında ders ekleme-çıkarma işlemlerinizi yapabilirsiniz
  • Giremediğiniz sınavlar için mazeret sınavı talebinde bulunabilirsiniz.
  • Teknik aksaklıklar nedeniyle katılamadığınız veya yarım kalan sınavlarınız için ek sınav talebinde bulunabilirsiniz.
  • Staj işlemlerinizi yürütebilirsiniz.
  • Erasmus ve Farabi kapsamındaki işlemlerinizi yürütebilirsiniz.

Lütfen açıklamaları ve duyuruları okuyunuz. Bölüm web sayfasını takip ediniz.