Sebahat Duygu Gümrükçü Biyoloji Anabilim Dalı Yüksek Lisans Programımızdan Mezun Oldu

Yüksek Lisans öÄŸrencilerimizden Sebahat Duygu Gümrükçü “Osmotik Stres KoÅŸullarında Alfa Lipoik Asit Sinyalizasyonu ile Antioksidan Mekanizma Arasındaki İliÅŸkinin AraÅŸtırılması” baÅŸlıklı tez çalışmasını tamamlayarak Fen Bilimleri Enstitüsü Biyoloji Anabilim Dalı Yüksek Lisans programından mezun oldu. Özverili çalışması ve yardımseverliÄŸi nedeniyle öÄŸrencimize teÅŸekkür eder baÅŸarılarının devamını dileriz.
Bitki Fizyolojisi Araştırma Grubu
12 Temmuz 2021